• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
5

۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های اشتغالزا چابهار در حال پرداخت است

  • کد خبر : 152125
  • 18 خرداد 1401 - 18:38
۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های اشتغالزا چابهار در حال پرداخت است
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس صندوق کارآفرینی امید چابهار گفت: ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های اشتغالزا این شهرستان در حال پرداخت است که امیدواریم این تسهیلات در رفع مشکلات بیکاری نقش موثری داشته باشد.

محمدیاسین افرازه رئیس صندوق کارآفرینی امید چابهار اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش‌از ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به کارآفرینان پرداخت و چیزی بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال طرح از سوی دستگاه های اجرایی معرفی شده که در مرحله تصویب و اخذ ضمانت هستند، پیش‌بینی می‌شود تا پایان خردادماه این تسهیلات به کارآفرینان پرداخت شود.

وی افزود: با توجه به شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین طرح‌هایی که زمینه نوآوری و دانش بنیان داشته باشند مورد حمایت ویژه صندوق کارآفرینی امید هستند و تسهیلات ارزان قیمت با وثایق سهل را قبول خواهیم کرد.

رئیس صندوق کارآفرینی امید چابهار ادامه داد: تفاهم‌نامه‌های متعددی با دستگاه‌های اجرایی از جمله جهاد کشاورزی، بهزیستی، کمیته امداد، میراث فرهنگی و گردشگری و بنیاد برکت منعقد شده و امیدواریم با همکاری و همراهی یکدیگر نقشی در کاهش بیکاری و رونق تولید و اشتغال داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ماموریت این صندوق حمایت از کسب و کارهای کوچک است و عمده وجه تمایز آن با بانک‌ها، تأمین مالی برای افراد غیر بانک‌پذیر است، گفت: تجهیز سپرده‌های خرد مردم و تلفیق آن با اعتبارات دولت، شناسایی جوانان واجد شرایط، توانمند سازی جوانان و کمک در ایجاد کسب و کارهای خرد کم سرمایه و کاربردی با محوریت فعالیت‌های کارآفرینانه، رفع نیازهای منطقه‌ای، توسعه کسب و کارهای IT محور بر اساس شیوه‌های جهانی شبکه سازی کسب و کارهای بازار محور نظیر خوشه‌ها و زنجیره‌های ارزش در کشور برای اطمینان از پایداری کسب و کارها و هدفمندی تسهیلات پرداختی از دیگر اهداف است.

افرازه تصریح کرد: سال گذشته نیز هشت میلیارد تومان به طرح های اشتغال‌زایی پرداخت شده است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.