• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

۱۰ میلیارد تومان اعتبار مشاغل خانگی به شهرستان چابهار اختصاص یافت

  • کد خبر : 152871
  • 01 شهریور 1401 - 12:44
۱۰ میلیارد تومان اعتبار مشاغل خانگی به شهرستان چابهار اختصاص یافت
هاتف سیستان و بلوچستان - سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار گفت: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار مشاغل خانگی به این شهرستان اختصاص یافته و قرار است به عاملیت سه بانک توسعه تعاون، صندوق کار آفرینی امید و پست بانک پرداخت شود.

خلیل‌ احمد سلامی سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار اظهار داشت: از ۲ هزار و ۳۹۵ نفر اشتغال تعهد شده شهرستان چابهار تاکنون ۹۰۰ نفر ثبت سامانه رصد اشتغال شده است که جا دارد با یک خرد جمعی و همکاری بین سازمانی بتوانیم در بحث اشتغال پنجره‌ی واحد ایجاد کنیم.

وی افزود: تخصیص ۱۰ میلیارد تومان می‌تواند در اشتغال زایی جوانان سهم بسزایی داشته باشد لذا دستگاه‌ های اجرایی مکلف هستند اشتغال ایجاد شده در پروژه‌ های عمرانی و سرمایه گذاری شهرستان را در سامانه رصد اشتغال ثبت کنند.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار ادامه داد: برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار سال جلسات تخصصی و کمیته‌ های فرعی اشتغال حسب اعلام بخشداران و روسای دستگاه‌های اجرایی در مراکز بخش‌ های تابعه شهرستان برای تبیین بخشنامه‌ ها و دستورالعمل‌های اجرایی برگزار کنند.

وی جذب حداکثری و انحراف حداقلی تسهیلات ابلاغی به متقاضیان را از انتظارات کمیته تخصصی اشتغال شهرستان از مدیران محترم دستگاه‌ های اجرایی و بانک‌ های عامل دانست.

سلامی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به تهیه طرح‌ هایی که دارای توجیه فنی و اقتصادی هستند اقدام کنند تا شاهد توفیقات بیشتر در اشتغالزایی باشیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.