• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5

امسال ۱۳ واحد در سیستان و بلوچستان به چرخه تولید بازگشتند

  • کد خبر : 153796
  • 06 آذر 1401 - 0:50
امسال ۱۳ واحد در سیستان و بلوچستان به چرخه تولید بازگشتند
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان آبانماه، ۱۳ واحد تولیدی در استان با ایجاد اشتغال ۱۳۳ نفر به چرخه تولید بازگشتند.

علیرضا راشکی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این تعداد واحد تولیدی با اعتباری بالغ بر ۴۲۲ میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال به چرخه تولید بازگشتند.

وی افزود: در یکسال گذشته ۳۰ واحد تولیدی غیرفعال در زمینه غذایی، کانی غیرفلزی و سلولزی با اشتغال ۵۰۳ نفر و سرمایه گذاری ۵۶۴ میلیارد ریال در استان به چرخه تولید بازگشتند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: از خوشه خاتمه یافته شیلات چابهار و کنارک و فرش دستباف سیستان و خوشه در حال پیاده سازی بسته بندی خرمای سراوان و میوه‌های گرمسیری چابهار و کنارک برای شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و برگزاری دوره‌های آموزشی و تور‌های صنعتی حمایت می‌شود.

راشکی گفت: عارضه یابی واحد‌های عضو خوشه کسب و کار بسته بندی خرمای سراوان، برندسازی با نام‌های بومی منطقه مانند “بیرک” جهت واحد‌های عضو خوشه کسب وکار بسته بندی خرمای سراوان، حمایت از حضور در نمایشگاه خرمای ارگانیک دبی و سیال ابوظبی و اکسپوی ۲۰۲۰ دبی واحد‌های عضو خوشه کسب و کار بسته بندی خرمای سراوان و کمک به راه اندازی رشته دانشگاهی تولید و فرآوری خرما در مرکز آموزش علمی و کاربردی شهرداری سیب و سوران از دیگر اقداماتی است که همه برای اولین بار توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان برگزار شده است.

وی تصریح کرد: هم اینک ۳۰ شهرک و نواحی صنعتی استان در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۲۶ هکتار راه اندازی شده و تعداد واحد‌های به بهره برداری رسیده به هزار و ۴۰۰ واحد می‌رسد و این تعداد واحد بهره برداری شده برای ۱۴ هزارو ۴۲۷ نفر اشتغال ایجاد کرده است همچنین ۲۱۱ فقره قرارداد در یکسال گذشته منعقد شده است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=153796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.