• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
5

طرح جامع پایانه مرزی ریمدان اجرایی می‌شود

  • کد خبر : 156347
  • 10 اردیبهشت 1402 - 23:24
طرح جامع پایانه مرزی ریمدان اجرایی می‌شود
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و امور تشکل‌های وزارت راه و شهرسازی از اجرایی شدن طرح جامع پایانه مرزی ریمدان بر پایه دستورالعمل ساماندهی و تقویت مدیریت مبادی ورودی و خروجی مرزهای زمینی و مصوبه شورای ساماندهی خبر داد.

امین ترفع مدیرکل دفتر تجاری‌ سازی و امور تشکل‌ های وزارت راه و شهرسازی از اجرایی شدن طرح جامع پایانه مرزی ریمدان بر پایه دستورالعمل ساماندهی و تقویت مدیریت مبادی ورودی و خروجی مرزهای زمینی و مصوبه شورای ساماندهی خبر داد و اظهار داشت: عملیات اجرای پایانه مرزی ریمدان در استان سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.

وی در نخستین جلسه کارگروه شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور که در ساختمان دادمان برگزار شد، افزود: آخرین وضعیت طرح جامع پایانه مرزی ریمدان که در بیست و هشتمین جلسه شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور تصویب شد، از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تشریح و مقرر شد عملیات اجرایی طرح جامع پایانه مذکور بر پایه مفاد دستورالعمل ساماندهی و تقویت مدیریت مبادی ورودی و خروجی مرزهای زمینی کشور مصوب شود.

مدیرکل دفتر تجاری‌ سازی و امور تشکل‌ های وزارت راه و شهرسازی با اشاره به دیگر دستورکارهای این نشست ادامه داد: به عنوان دومین دستورکار نشست، آخرین وضعیت و مشکلات پایانه مرزی قدیم آستارا و اقدامات انجام شده برای پایانه مرزی جدید توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تشریح و بر لزوم بازسازی و تعمیر پل قدیم و تسریع اقدامات پیرامونی تأکید شد.

وی تصریح کرد: در این نشست همچنین مشکلات پایانه مرزی نوردوز شامل گیت گذرنامه، جانمایی محل X-RAY طرح و با توجه به ارائه طرح جامع بازنگری شده پایانه مزبور توسط سازمان مسؤل، موضوع به عنوان دستورکار جلسات آتی کارگروه لحاظ خواهد شد.

همچنین کار ویژه مرز شورای امنیت کشور انجام پذیرد و تعامل و هماهنگی لازم به‌منظور تأمین نیازمندی‌های اولیه دستگاه‌های مستقر در مرز از جمله گمرک برای آغاز فعالیت تجاری معمول شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=156347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.