• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
8

چابهار با حجم زیاد بیماران مواجه است

  • کد خبر : 150895
  • 02 اسفند 1400 - 11:23
چابهار با حجم زیاد بیماران مواجه است
هاتف سیستان و بلوچستان _ رییس شورای اسلامی دشتیاری گفت: این شهرستان بدون بیمارستان است و بیمارستان امام علی (ع) چابهار نیز نمی تواند جوابگوی این تعداد بیمار باشد.

خالد ایزدپناه اظهار کرد:وضعیت فعلی بیمارستان امام علی(ع) نگران کننده است و می‌طلبد متولیان امر نسبت به این موضوع اقدامی انقلابی و جهادی انجام دهند چرا که با افزایش روز افزون جمعیت شهرهای ساحلی بلوچستان، بیمارستان امام علی(ع) چابهار به تنهایی جوابگوی حجم زیاد مراجعات مردمی نیست.

به گفته رییس شورای اسلامی شهرستان دشتیاری، وضعیت کنونی بیمارستان امام علی(ع) چابهار که جمعیت بیش از ۷۰۰ هزار نفری از زرآباد تا راسک را پوشش می‌دهد روزگار خوبی ندارد و مردم از نحوه خدمات رسانی این مرکز درمانی راضی نیستند.

وی ادامه داد: توجه نکردن به توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی موجب شده که در یک سال اخیر شاهد اتفاقات تلخ در این بیمارستان باشیم که نمونه واقعی آن فوت چندین مادر باردار است و این موضوع، یک نگرانی عمومی را در بین مردم این خطه به‌وجود آورده است.

ایزدپناه گفت: شهرستان دشتیاری حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و متاسفانه حتی یک تخت بیمارستانی در این شهرستان وجود ندارد، زیرساخت‌های نحیف حوزه بهداشت و درمان طی سالیان گذشته نه تنها موجب افزایش نارضایتی مردم شده است و این هشدار جدی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است تا نسبت به مسئولیت خویش در قبال مردم قدرشناس این منطقه اقدام کند.

وی تصریح کرد: بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار با بی‌مهری مسوولان وزارت بهداشت در ادوار گذشته، همچنان معطل مانده است، حداقل بیمارستان امام علی (ع) چابهار را سر و سامان دهیم، افزایش کادر درمان و توسعه زیرساخت‌ها می‌تواند بخشی از کمبودها و دغدغه‌ها را برطرف کند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=150895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.