• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
7

تلاش پزشکان جان مادر باردار کنارکی را نجات داد

  • کد خبر : 151506
  • 22 فروردین 1401 - 3:13
تلاش پزشکان جان مادر باردار کنارکی را نجات داد
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیر داخلی و مترون بیمارستان کنارک گفت: تلاش پزشکان جان خانم زاهده بلوچ مادر باردار جوان ۲۱ ساله اهل کنارک را نجات داد.

سمیه فیضی مدیر داخلی و مترون بیمارستان کنارک اظهار داشت: این بیمار با سابقه فشار خون و تشنج ساعت ۱و ۳۰ دقیقه وارد بیمارستان کنارک شده و با توجه به سطح هوشیاری پایین به بخش اورژانس انتقال پیدا کرده و شروع به تشنج می کند.

وی افزود: دکتر ایزدی متخصص بیهوشی و متخصص زنان بر بالین بیمار حاضر میشود بعد معاینه متوجه میشود ضربان قلب جنین در حال افت است و هر لحظه امکان مرگ جنین وجود دارد لذا به اتاق عمل اعلام می شود تمام همکاران به حالت آماده باش در بیمارستان حاضر می شوند و بیمار به اتاق عمل انتقال می شود.

مدیر داخلی بیمارستان کنارک با اشاره به اینکه با اقدام به موقع و وقت طلایی که وجود داشت عمل سزارین به درستی انجام شد و نوزاد با آپکار ۸ و سیانوتیک بدنیا امد سریعا اقدام احیا نوزاد انجام شد که خوشبختانه موفقیت آمیز بود و حال عمومی مادر استیبل شده و فشار خون از ۲۱۰ به ۱۵۰ رسانده شد.

وی خاطرنشان کرد: فقط بدلیل نداشتن بخش icu و نیاز به اینکه بعد از عمل و سابقه تشنج مادرباید ۲۴ ساعت در icu میماند لذا مادر و نوزاد فقط به صرف مراقبت بهتر با علایم حیاتی استیبل به چابهار اعزام شد که خوشبختانه حال هر دو خوب است و این اولین عمل سزارین بیمارستان کنارک است که انجام شده است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.