• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

بدبینی+عجله = آسیب‌های جبران ناپذیر

  • کد خبر : 154868
  • 19 بهمن 1401 - 8:49
بدبینی+عجله = آسیب‌های جبران ناپذیر
هاتف سیستان و بلوچستان - در این شماره از مجله بنا داریم تا با زدن تلنگری به خود از این زاویه به جهان اطرافمان نگاه کنیم زندگی روزمره ی همه ی ما انسانها آبستن اتفاقات و حواشی احتمالی بسیاری است. اتفاقاتی که منشا ورود افکار گاها سمی به ذهن ماست و اگر به سلاح آگاهی مسلح نباشیم به راحتی تحت تاثیر این حواشی قرار خواهیم گرفت.

جالب است بدانید: که بالای ۹۰ % افراد بر بال نگاه بدبینانه و رفتارهای عجولانه سوار بر کلاغ شوم شک به پرواز در می‌آیند و نه تنها به رفع چالش زندگی خود کمکی نمیکنند بلکه باعث ایجاد ضرب های عمیق تر میشوند.
افسوس برای حرفهایی که گفت هایم و حرمت هایی که شکسته بی‌فایده است، در حالی که یک انسان صبور همیشه برای گفتن ناگفته‌هایش فرصت دارد. اما لازم است اندکی نسبت به تفکری از جنس بدبینی و افرادی با این ویژگی، اطلاعات بیشتری داشته باشید تا با آ گاهی بیشتر پیش‌برویم.
تعریف تفکر بدبینانه (افکار پارانویا):در نگاه یک فرد بدبین هیچ چیزی خوب پیش نمیرود و بعید به نظر میرسد که خواسته‌ها یا اهداف خود و یا دیگران برآورده شوند. یک فرد با شخصیت بدبین بیشتر به جنبه‌ی منفی زندگی می‌نگرد. اختال پارانویا نوعی بیماری روانی است که موجب سوء ظن نسبت به دیگران میشود. فرد در این حالت اعتمادی به سایر افراد نداشته و فکر میکند دیگران قصد صدمه زدن به او را دارند. در واقع یک سوء ظن غیر منطقی نسبت به سایر افراد در فرد مبتا به پارانویا شکل میگیرد که جنبه‌های زندگی او را تحت تاثیر قرار میدهد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=154868

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.