• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8

بهره مندی هنرمندان سیستان و بلوچستان از مزایای اپلیکیشن و وب‌ سایت «پروانه»

  • کد خبر : 135329
  • 13 خرداد 1399 - 11:27
بهره مندی هنرمندان سیستان و بلوچستان از مزایای اپلیکیشن و وب‌ سایت «پروانه»
هاتف سیستان و بلوچستان- مسگرانی گفت: با توجه به شرایط فعلی، هنرمندان با دسترسی به این سامانه آثار خود را معرفی می کنند و از خدمات مختلفی که در اپلیکیشن پروانه ارائه می‌شود، پشتیبانی خواهند شد، همچنین فضایی رقابتی برای آنان فراهم می شود.

حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: صندوق اعتباری هنر با همکاری شرکت توسعه تجارت هنر پروانه، در راستای عمومی سازی دسترسی فرهنگی و هنری و فراهم کردن بستری جامع و مناسب برای فعالیت هنرمندان سراسر کشور در حوزه نمایش توانمندی‌ها و سوابق در فضای برخط، اپلیکیشن  و وب ‌سایت «پروانه»  را به نشانی www.iparvaneh.ir که در اسفند ماه سال گذشته راه اندازی شده است، بهره مند شوند.

وی افزود: عضویت در این سامانه و نصب آن مزایایی شامل فضای اختصاصی معرفی هنرمند، ارائه سوابق و توانمندی‌ها، فضای اختصاصی فروش آثار هنری و خدمات تجاری کسب و کارهای هنری را در بر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

وی گفت: با توجه به شرایط فعلی، هنرمندان با دسترسی به این سامانه آثار خود را معرفی می کنند و از خدمات مختلفی که در اپلیکیشن پروانه ارائه می‌شود، پشتیبانی خواهند شد، همچنین فضایی رقابتی برای آنان فراهم می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: اﭘﻠﯿﮑﯿﺸﻦ ﺗﺨﺼﺼﯽ ﻫﻨﺮ ﭘﺮواﻧﻪ ﺑﺎ ﻫﻤﮑﺎری ﻫﻨﺮﻣﻨﺪان، متخصصان تکنولوژی و کسب‌و‌کار می‌کوشد ﺗﺎ در ﺟﻬﺖ دﯾﺠﯿﺘﺎﻟﯽ ﮐﺮدن ﺻﻨﻌﺖ ﻫﻨﺮ در اﯾﺮان (Digitalizing the Iranian art industry) گام بردارد، فضایی را برای هنرمندان رشته‌های مختلف جهت نمایش و فروش آثارشان ایجاد کند، بستری برای معرفی رویدادها، گالری‌ها و کارگاه‌ها… باشد و در این مسیر تمام افراد جامعه را با خود همراه کند تا شاید همگی با هنرمند درون خود آشتی کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=135329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.