• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

مدارس کشور در ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ دایر هستند

  • کد خبر : 165427
  • 13 فروردین 1403 - 21:16
مدارس کشور در ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ دایر هستند
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تمامی مدارس از فردا (سه شنبه ۱۴ فروردین ماه) دایر هستند، گفت: مدرسه‌های پایگاه اسکان نوروزی فرهنگیان با تایید مدیرکل آموزش و پرورش استان و استانداری می‌توانند همچنان به مسافران خدمات ارائه دهند.

مهدی نیکفر، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، درباره ادامه فعالیت مدارس طرح اسکان نوروزی از فردا اظهار داشت: از روز آخر هفته گذشته به ستاد اسکان آموزش و پرورش اعلام کردیم که مدارس در روز ۱۴ فروردین باز باشند، اما قرار بر این شد در صورت درخواست استان‌ها، مدارس با تایید مدیرکل آموزش و پرورش استان و استانداری می‌توانند همچنان تا آخر هفته میزبان مسافران فرهنگی باشند.

وی افزود: به طور مثال در خواست ادامه طرح اسکان نوروزی در شهر‌های استان خراسان رضوی، چابهار در استان سیستان و بلوچستان، شهر‌های استان اصفهان و شهر طبس وجود دارد، همچنین در استان فارس ۲ یا ۳ پایگاه برای اسکان فرهنگیان دایر هستند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: ادامه اسکان نوروزی با در خواست ستاد اسکان و تایید مدیرکل آموزش و پرورش استان و استانداری انجام می‌شود و در صورت ادامه دار بودن اسکان فرهنگیان در مدارس، فعالیت آموزشی دانش آموزان به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

نیکفر گفت: مدارس از ۲۸ اسفندماه گذشته به منظور آغاز تعطیلات نوروزی تعطیل شدند و فعالیت آموزشی آن‌ها از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ از سر گرفته می‌شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=165427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.