• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

۵۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در زرآباد برگزار می شود

  • کد خبر : 159695
  • 26 شهریور 1402 - 19:39
۵۰  برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در زرآباد برگزار می شود

هاتف سیستان و بلوچستان – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان،گفت: ۵۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می شود.

حمید رضا آذریان در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس و معارفه جانشین فرمانده سپاه زرآباد با حضور اعضا،اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس رشادت های دلاورمردان و شیرزنان این مرز و بوم را برای جوانان بازگو کنیم و به معرفی آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی بپردازیم.

وی گفت: در نخستین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح در شهرستان زرآباد برگزار می شود.

وی تصریح کرد: کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه روستای تنبلان،میز خدمت، برگزاری یادواره شهدا،توزیع کمک های مومنانه،برگزاری بازی های بومی و محلی،پیاده روی خانوادگی،نشست بصیرتی و چندین برنامه دیگر فرهنگی در شهرستان زرآباد بمناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

فرماندار زرآباد نیز در این نشست گفت: تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند است تا از ظرفیت عظیم هفته دفاع مقدس به نشر فرهنگ استقامت پرداخته شود.

کوروش محمدی با اشاره به اینکه شهدای ایران اسلامی پایه گذار امنیت کشور هستند،ادامه داد: امنیتی که امروز داریم به برکت خون شهدای ۸ سال دفاع مقدس است که ۸ سال جانانه در مقابل استکبار جهانی از غرب تا شرق ایستادگی کردند.

همچنین در پایان این مراسم، پاسدار سروان ولایتی بعنوان جانشین فرماده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرآباد معرفی و منصوب شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=159695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.