• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4

شناسایی آسیب‌ ها و مسائل مختلف مردم مایه امیدواری است

  • کد خبر : 149999
  • 06 دی 1400 - 19:27
شناسایی آسیب‌ ها و مسائل مختلف مردم مایه امیدواری است
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده ولی‌ فقیه در سیستان‌ و بلوچستان ضمن تاکید بر مردمی بودن فعالیت‌ها گفت: شناسایی آسیب‌ها، مشکلات و مسائل مختلف مردم مایه امیدواری است و باید مراقبت کنیم تا این هدف مقدس پاک باقی بماند.

آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان در نشست مشترک با اعضای هیات مدیره سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت اظهار داشت: انتساب گروه‌های مردمی به کارهای سیاسی لغزنده و به اصل کار لطمه می‌زند و در صورت انجام کارهای سیاسی همواره خود را محور حق دانسته و گروه‌های مقابل را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: کار باید منصفانه و فارغ از مسائل قومی، مذهبی و حزبی دنبال شود زیرا در غیر این صورت مردم نیز ما را به سیاسی کاری قضاوت خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان ادامه داد: انجام فعالیت از سوی مردم در سازمان‌های مردم نهاد مطلوب است اما باید توجه داشت که انتساب به جناح‌های مختلف هدف مقدس و احساس پاک را به کارهای سیاسی همراه خواهد کرد بنابراین فعالیت‌های مردمی به سیاسی‌ کاری آلوده نشود.

آیت الله محامی گفت: انجام کار به صورت تخصصی، همکاری با سایر نهادها و پرهیز از موازی کاری مهم است و باید برای اینکار قسمت‌های مختلف را شناسایی و سپس با همکاری و تقسیم کار امورات را پیش ببریم.

وی خاطر نشان کرد: اقدامات انجام شده خوب است اما باید مشخص شود که تا چه میزان به نتیجه رسیده که برای کسب نتایج بهتر باید فعالیت‌ها را اولویت‌بندی و کمیته‌های مختلف یک کار را دنبال و تا حصول نتیجه دنبال کرده و اطلاع‌رسانی کنند.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: بسیاری از مشکلات سیستان و بلوچستان سال‌هاست که وجود دارد و همچنان به قوت خود باقی است که باید روی حل یک مشکل تمرکز کرده و پس از نتیجه‌گیری به دنبال حل مشکلات دیگر بروید.

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان افزود: پرونده‌های مختلفی وجود دارد که همچنان به نتیجه نرسیده و مطالبه‌گران باید در ابتدا عملکرد دستگاه‌های مختلف را رصد و سپس دست به دست هم داده و با تبلیغات فراوان مسوولان استان را جهت پیگیری و حل مشکلات وادار کنند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از مشکلات سیستان و بلوچستان عدم همراهی مردم و مسوولان با سرمایه‌گذاران است که باعث شده بسیاری از صاحبان سرمایه تمایلی به فعالیت در استان نداشته باشند که در این جهت نیازمند فعالیت های فرهنگی مستمر هستیم زیرا رشد و توسعه استان با چنین فعالیت های حاصل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.