• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

۲۵۰ میلیون تومان اعتبار به طرح‌های سازمان‌های مردم نهاد سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

  • کد خبر : 153569
  • 21 آبان 1401 - 14:44
۲۵۰ میلیون تومان اعتبار به طرح‌های سازمان‌های مردم نهاد سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
هاتف سیستان و بلوچستان - هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار، توسط وزارت ورزش و جوانان به طرح‌های سازمان‌های مردم نهاد جوانان این استان اختصاص یافت.

ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سازمان‌ های مردم نهاد بازوی توانمند دولت برای برطرف کردن مشکلات هستند؛ اعضای آن را افراد داوطلب و برگرفته از دل جامعه تشکیل می‌دهند که بهتر می‌توانند دغدغه افراد را درک کنند.

وی افزود: هم‌ اینک بیش‌ از ۲۰۰ سمن در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، هنری، محیط زیست و گردشگری در سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: تا سال ۹۳ تنها سه سمن در حوزه جوانان در این استان پهناور فعال بود که هم‌ اینک شاهد پیشرفت‌ های خوبی در این زمینه هستیم.

کردزابلی گفت: با برون سپاری و تفویض امور به سمن‌ ها بستری برای فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی ایجاد می‌شود که در توانمندسازی حوزه جوانان نقش مؤثری دارد.

وی خاطر نشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد به عنوان بازوان دولت نقش مهمی در پیشبرد اهداف توسعه‌ای بویژه در سیستان و بلوچستان دارند و تقویت و افزایش آن‌ ها در این استان می‌تواند سریع‌ تر به محرومیت‌ زدایی کمک کند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=153569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.