• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
12

رنگ کرونا در ۳۱ استان

  • کد خبر : 132498
  • 26 فروردین 1399 - 11:15
رنگ کرونا در ۳۱ استان

رنگ کرونا در ۳۱ استان وزارت بهداشت وضعیت اپیدمی استان‌ها را در سه دسته‌بندی «بروز بالا»، «بروز متوسط» و «بروز کم» با سه رنگ قرمز، زرد و سبز دسته‌بندی کرده است. بررسی وضعیت اپیدمی استان‌ها در وزارت بهداشت چند نکته قابل‌توجه را نشان می‌دهد: اکثر استان‌های با بروز بالا در قسمت مرکز ایران قرار دارند. […]

رنگ کرونا در ۳۱ استان

وزارت بهداشت وضعیت اپیدمی استان‌ها را در سه دسته‌بندی «بروز بالا»، «بروز متوسط» و «بروز کم» با سه رنگ قرمز، زرد و سبز دسته‌بندی کرده است. بررسی وضعیت اپیدمی استان‌ها در وزارت بهداشت چند نکته قابل‌توجه را نشان می‌دهد: اکثر استان‌های با بروز بالا در قسمت مرکز ایران قرار دارند.

در این بخش روند بیماری در اکثر استان‌ها نظیر تهران، اصفهان، البرز، قزوین و یزد نزولی شده، اگرچه در قم پیش‌بینی یک موج خفیف شده است.

استان‌های با بروز متوسط اکثر استان‌های مرزی ایران را شامل می‌شود که در برخی استان‌ها نظیر گلستان، گیلان، آذربایجان شرقی و خراسان شمالی روند نزولی را ثبت کرده‌اند هر چند در استان‌های توسعه‌نیافته خراسان‌جنوبی و ایلام احتمال موج جدید اپیدمی وجود دارد.

در وجه سوم اکثر استان‌های با بروز کم نیز در بخش جنوبی کشور قرار داشته‌اند، در همدان، خوزستان، هرمزگان و کرمان روند نزولی گزارش شده، خراسان‌رضوی،چهارمحال بختیاری و سیستان‌وبلوچستان در پیک بیماری قرار دارند. در برخی مناطق به علت نبود آمار نمی‌توان اظهارنظر دقیقی کرد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=132498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.