• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
8

امکان بازدید مجازی از سیستان و بلوچستان در نوروز ۹۹ فراهم شده است

  • کد خبر : 130798
  • 27 اسفند 1398 - 10:58
امکان بازدید مجازی از سیستان و بلوچستان در نوروز ۹۹ فراهم شده است
هاتف سیستان و بلوچستان- میرحسینی گفت: در تابستان خنک ترین سواحل ایران را چابهار دارد به همین دلیل با جشنواره‌های تابستان‌های که پیش‌بینی شده میزبان هموطنان عزیز خواهیم بود.

مجتبی میرحسینی معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: گردشگران می‌توانند از طریق www.sbtourism.ir وارد سایت گردشگری سیستان و بلوچستان شده و با اطلاعات ارائه شده در این سایت به صورت مجازی به این استان سفر کنند.

وی افزود: در این سایت کتابچه مسیرهای گردشگری سیستان و بلوچستان نیز برای معرفی ۶ مسیر گردشگری و آشنایی با ظرفیت‌های این استان در این مسیرها بارگذاری شده است.

وی گفت: نقشه منطقه، کتابچه راهنمای گردشگری و معرفی این استان به ۶ زبان از بخش‌های دیگر این سایت گردشگری است که نوروزی بیاد ماندنی و خاطره انگیز برای مردم به صورت مجازی فراهم خواهد کرد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان ضمن درخواست از مردم برای رعایت توصیه‌های بهداشتی، ادامه داد: در نوروز ۹۹ به سیستان و بلوچستان سفر نکنید، امکانات بهداشتی پاسخگوی بیماران کرونا و حجم سفرها نیست و علاقمندان به سفر می‌توانند بعد از شکست این ویروس سفرهای خود را در تابستان و نیمه دوم سال ۹۹ به مقصد این استان آغاز کنند.

میرحسینی بیان کرد: سیستان و بلوچستان به عنوان استان چهارفصل در تابستان خنکترین سواحل ایران را دارد به همین دلیل با جشنواره‌های تابستان‌های که پیش‌بینی شده میزبان هموطنان عزیز خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=130798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.