• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
9

کشتی کروز برای صنعت گردشگری دریایی سواحل مکران توسط هواپیمایی ماهان خریداری شد

  • کد خبر : 153897
  • 09 آذر 1401 - 11:27
کشتی کروز برای صنعت گردشگری دریایی سواحل مکران توسط هواپیمایی ماهان خریداری شد
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سیستان و بلوچستان از سرمایه گذاری شرکت هواپیمایی ماهان در صنعت گردشگری دریایی مکران خبر داد.

علیرضا جلال زایی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شرکت هواپیمایی ماهان اقدام به خرید چند فروند کروز از کشور‌های خارجی کره است، که این کروز‌ها به زودی وارد بندر چابهار خواهند شد و پس از اخذ مجوز‌های لازم، فعالیت گردشگری و مسافربری آن‌ها در آب‌های دریای عمان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه توسعه گردشگری دریایی در دریای عمان و سواحل مکران همگام با طرح توسعه ملی سواحل مکران در دستور کار مقامات کشور قرار دارد، افزود: در این راستا شاهد افزایش حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این شرکت هواپیمایی به عنوان سرمایه‌گذار قدرتمند نسبت به مطالعات در سواحل مکران اقدام کرده و قصد ایجاد تاسیسات گردشگری و مارینا را در چندین نقطه از سواحل مکران دارد.

جلال‌زایی گفت: قرار است منطقه ویژه گردشگری «گوردیم» که بالغ بر هزار هکتار هست با گونه‌های گیاهی منطقه تبدیل به یک منطقه کشاورزی شده و با ایجاد زیرساخت‌های گردشگری از جمله اقامتگاه‌های بوم‌گردی میزبان گردشگران باشد.

 

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=153897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.