• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6

تفاهم‌نامه تجهیز و راه اندازی ۱۵ کلاس آموزش از راه دور در استان به امضا رسید

  • کد خبر : 149450
  • 01 آذر 1400 - 10:15
تفاهم‌نامه تجهیز و راه اندازی ۱۵ کلاس آموزش از راه دور در استان به امضا رسید
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: راه اندازی کلاس‌های آموزش از دور توسط بنیاد احسان نیز به طور قطع نتایج مثبت و خوبی برای دانش آموزان این استان خواهد داشت.

حمید رضا رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در آیین امضای تفاهم‌نامه تجهیز و راه اندازی ۱۵ کلاس آموزش از راه دور به فناوری های نوین آموزشی اظهار داشت: مجموعه احسان در کنار امر مقدس مدرسه‌سازی، در زمینه مدرسه یاری نیز زحمات و تلاش های زیادی را برای ارتقای شاخص های مختلف در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان متحمل شده است.

وی با اشاره به کمبودهای تاریخی در سیستان و بلوچستان و رشد روزافزون نیازهای آموزش و پرورش در زمینه فضای آموزشی و نیروی انسانی در این استان افزود: سیستان و بلوچستان نیازمند حمایت‌های ویژه در زمینه مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: در چند سال اخیر در حاشیه شهر زاهدان به منظور جذب و حمایت از دانش آموزان تارک یا بازمانده از تحصیل، با نهضت حمایتی که از سراسر کشور صورت گرفت، توانستیم ۱۸ مدرسه حمایتی را برای جذب و آموزش این دانش آموزان ایجاد کنیم که تا کنون تاثیر بسیار خوبی در کاهش آمار بازماندگان از تحصیل استان داشته است.

گفتنی است در پایان این مراسم تفاهم‌نامه تجهیز و راه اندازی ۱۵ کلاس آموزش از راه دور بین مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به امضا رسید.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.