• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
9

۸۹ اثر به نخستین جشنواره استانی فیلم و عکس مستاگ ارسال شده است

  • کد خبر : 150026
  • 09 دی 1400 - 22:52
۸۹ اثر به نخستین جشنواره استانی فیلم و عکس مستاگ ارسال شده است
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در شهرهای سراوان، راسک، کنارک و چابهار ۸۹ اثر به نخستین جشنواره استانی فیلم وعکس مستاگ ارسال شده است.

عبدالسلام بلوچ‌ زاده معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: جشنواره مستاگ در ۲ حوزه عکاسی و فیلم‌سازی با هدف استعدادیابی و آموزش عکاسان و فیلم‌سازان جوان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره اساتید گروه فیلم‌سازی پس ازاتمام ورکشاپ‌های عکاسی، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد افزود: یکی از اهداف این جشنواره، جذب و شناسایی استعدادهای جوان شهرستان‌های مختلف بوده که پس از پایان دور های آموزشی، تا هشتم بهمن ماه به شرکت کنندگان مهلت ارسال آثار داده و داوری آغازخواهد شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه استعدادها شناسایی و برای شرکت در ورکشاپ جداگانه‌ای به مرکز استان دعوت می‌شوند،ادامه داد: این افراد در کارگاه‌های حرفه‌ای‌تر در دوره‌های بعدی آموزش می‌بینند.

بلوچ زاده گفت: تهیه‌کننده اثر یا نماینده قانونی با ارسال فیلم، اجازه تام جهت اکران در پاتوق فیلم، صفحات مجازی هنری با بهره‌برداری آموزشی را به جشنواره مستاگ می‌دهد بدیهی است در صورت ایجاد درآمد از اکران و حق پخش تمامی آثار،منافع آن به صاحب اثر تعلق خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=150026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.