• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
7

طرح نهضت نصیب آموزشی یکسان در شهرستان‌های راسک و سرباز اجرا می‌شود

  • کد خبر : 151969
  • 30 اردیبهشت 1401 - 19:12
طرح نهضت نصیب آموزشی یکسان در شهرستان‌های راسک و سرباز اجرا می‌شود
هاتف سیستان وبلوچستان - معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: طرح کشوری "نهضت نصیب آموزشی یکسان" به منظور کاهش فقر یادگیری، نابرابری آموزشی، تربیتی و رفع موانع مهم یادگیری با کیفیت در سال تحصیلی جدید در شهرهای راسک و سرباز اجرا می‌شود.

رسول صفرزایی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این طرح در راستای عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برخورداری همه کودکان این مرز و بوم از نصیب آموزشی و تحقق اهداف سند تحول بنیادین، دفتر توسعه عدالت آموزشی و عشایر معاونت آموزش ابتدایی برگزار می شود.

وی افزود: با بررسی مفاهیم کلیدی، شناسایی و اندازه‌گیری شاخص های توسعه یافته آموزش و تربیتی، بررسی عوامل موثر بر آن، نوآوری های آموزشی، تربیتی و راه حل های موثر، راهکاری با عنوان “نهضت نصیب آموزشی یکسان” را به منظور کاهش فقر یادگیری و نابرابری آموزشی، تربیتی و رفع موانع مهم یادگیری با کیفیت اجرا شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: به منظور توجه همه استان ها به طرح و درگیر کردن آنان ۲ شهرستان از هر استان بر اساس پایین ترین نمره در شاخص های ترکیبی برای اجرای طرح انتخاب شدند که در سیستان و بلوچستان شهرستان‌های راسک و سرباز مشمول این طرح هستند.

صفرزایی گفت: هدف کلی این طرح پوشش تحصیلی صددرصدی، ارتقای کیفیت یادگیری و عملکرد آموزشی و تربیتی دانش آموزان در تمام شاخص‌های مرتبط در مناطق لازم التوجه است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.