• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی مهمترین رویکرد برنامه‌های فرهنگی و هنری است

  • کد خبر : 152044
  • 08 خرداد 1401 - 21:49
ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی مهمترین رویکرد برنامه‌های فرهنگی و هنری است
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی از مهمترین رویکرد برنامه‌های فرهنگی و هنری است و در این راستا از برنامه‌هایی که دارای ارکان عدالت محوری، دانش‌بنیان، مردم پایه و خانواده‌محور باشد، حمایت می‌شود.

حسین مسگرانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در اجلاس مدیران ستادی و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: توجه به فرهنگ والای دینی ولایی و فرهنگ رضوی از مهمترین رویدادها و برنامه فرهنگی است که نقش سازنده ای در تربیت جوانان دارد و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ ها باید به آن توجه داشته باشند.

وی افزود: با استقرار دولت آیت الله رییسی و رونمایی از سند تحول دولت مردمی و انقلابی، عدالت‌محوری و خانواده‌ مداری دانش‌ بنیان و مردم پایه باید در همه برنامه‌های فرهنگی هنری مورد توجه برنامه‌ریزان این حوزه باشد و انگیزه و ایده اصلی برنامه‌ها کمک به رونق تولید ملی و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی درنظر گرفته شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: از برنامه‌هایی حمایت می‌شود که دارای جهت‌گیری درست و مناسب با اسناد بالادستی و سند برش مهندسی فرهنگی استان و سند دولت مردمی و انقلابی باشد.

مسگرانی گفت: همزمان با ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) وهمزمانی با ایام دهه کرامت و بزرگداشت ۱۵ خرداد، نمایشگاه آثار گرافیک در زاهدان و برخی شهرستان‌ها نیز برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.