• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
9

دو قطبی سازی شیعه و سنی برای جامعه اسلامی سم مهلک است

  • کد خبر : 152144
  • 21 خرداد 1401 - 12:11
دو قطبی سازی شیعه و سنی برای جامعه اسلامی سم مهلک است
هاتف سیستان و بلوچستان - امام جمعه زاهدان گفت: هر کس که دل در گرو ولایت دارد باید حواسش جمع باشد که خدای ناکرده حرفی نزنیم که دو قطبی سازی شیعه و سنی ایجاد شود که برای جامعه اسلامی سم مهلک است.

آیت الله مصطفی محامی امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: یکی از راه‌ های تحصیل تقوا برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف متعالی و استفاده بهینه از همه فرصت‌ها و امکانات است.

وی با اشاره به اینکه باید نگاهمان به نقطه عطف و تلاشمان برای رسیدن به هدف متمرکز باشد افزود: عبادت خداوند هدف آفرینش خلقت است.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: باید ببینم چه مقدار از فرصت‌ها یمان استفاده می‌کنیم و ببینم در راستای پاسخگویی به خداوند در فردای قیامت و هدف آفرینش کاری می‌کنیم؟ آیا زندگی ما در این مسیر است؟

وی با بیان اینکه پیامبر و ائمه؛ انسان‌هایی کامل و برتر مخلوقات خداوند و مظهر صفات الهی هستند افزود: ائمه وجودشان نشانه خداوند است.

آیت‌الله محامی با اشاره به اینکه حضرت رضا (ع) با زندگی نورانی الگویی بزرگ برای درس گرفتن است ادامه داد: امیدواریم همه ملت بتوانیم امام خمینی (ره) بزرگوار را به درستی بشناسیم و ان‌شاالله خداوند توفیق عطا کند که با معرفت راهمان را ادامه دهیم.

وی گفت: وحدت برای جهان اسلام و کشور یک نکته راهبردی بوده و هر کس که دل در گرو ولایت دارد باید حواسش جمع باشد که خدای ناکرده حرفی نزنیم که دو قطبی سازی شیعه و سنی ایجاد شود که برای جامعه اسلامی سم مهلک است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152144

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.