• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

دوره آموزشی و پژوهشی “حکمت” در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

  • کد خبر : 152765
  • 19 مرداد 1401 - 12:14
دوره آموزشی و پژوهشی “حکمت” در سیستان و بلوچستان برگزار می شود
هاتف سیستان و بلوچستان - مسئول تشکل فرهنگی و تربیتی قلم از برگزاری دوره آموزشی و پژوهشی حکمت برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان خبرداد.

مصطفی سخنگو مسئول تشکل فرهنگی و تربیتی قلم اظهار داشت: این دوره برای اولین بار در سیستان و بلوچستان اجرا می شود که شامل آموزش ۱۴ رکن منظومه فکری مقام معظم رهبری می باشد که به صورت حضوری و مجازی خواهد بود.

وی افزود: بخشی از سر فصل های دوره شامل توحید(از منظر مقام معظم رهبری، توحید چه معنایی دارد و جامعه چگونه می تواند توحیدی شود؟)، مردم‌سالاری دینی و تحول اجتماعی (مردم چه نقشی در مشروعیت و پیشرفت جامعه دینی دارند؟)، عدالت اجتماعی(مبانی و لوازم عدالت خواهی در حکومت اسلامی چه می باشد؟)، آشنایی با روش تحلیل مسئله های اجتماعی از منظر مقام معظم رهبری(ایشان در تحلیل امر اجتماعی، از چه منظری و با چه اصولی تفکر می کنند؟) و… می باشد.

مسئول تشکل فرهنگی و تربیتی قلم ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره از اساتیدی همچون مهدی جمشیدی، میثم یاوری، رضا امینی هرندی، حجت‌الاسلام خاک رنگین، ابراهیم رئوف موسوی، مصطفی سخنگو، حجت‌الاسلام مدرسی مصلی و محمد رسول طالبی بهره مند خواهند شد.

سخنگو با اشاره به اینکه حداقل سن شرکت ۲۰ سال است گفت: مهلت ثبت نام تا ۲۲ مردادماه تعیین شده که از ابتدای شهریور ماه این دوره آموزشی به میزبانی شهرستان زاهدان شروع خواهد شد که کلاس‌ ها برای شرکت کنندگان زاهدانی‌حضوری و برای سایر شهرهای استان سیستان و بلوچستان و کشور، مجازی برگزار می شود.

وی یادآور شد: علاقه مندان به منظور ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۰۹۳۷۶۷۵۲۷۳۶ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.