• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
7

بیوگرافی امیر علی اکبری قهرمان ایرانی بوکس آزاد

  • کد خبر : 18521
  • 21 شهریور 1397 - 23:12
بیوگرافی امیر علی اکبری قهرمان ایرانی بوکس آزاد

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، ورزشکار مشهور و قهرمان جهانی امیر علی‌ اکبری متولد ۲۰ آذر ۱۳۶۶ تبریز می‌باشد، بزرگ شده تهران است، ۱۰ سالی در شهریار تمرین کشتی کرده است و از آمادگی بدنی بالایی برخوردار می‌باشد. ۴ خواهر و ۲ برادر دارد، از کشتی شروع کرد و حالا امیر علی اکبری قهرمان رشته […]

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، ورزشکار مشهور و قهرمان جهانی امیر علی‌ اکبری متولد ۲۰ آذر ۱۳۶۶ تبریز می‌باشد، بزرگ شده تهران است، ۱۰ سالی در شهریار تمرین کشتی کرده است و از آمادگی بدنی بالایی برخوردار می‌باشد. ۴ خواهر و ۲ برادر دارد، از کشتی شروع کرد و حالا امیر علی اکبری قهرمان رشته کشتی فرنگی و مسابقات MMA می باشد.
 

نام و نام خانوادگی: علی اکبری

محل تولد : آذربایجان شرقی

تاریخ تولد :۲۰ آذر ۱۳۶۶

قد :۱۹۲cm

 
امیر علی‌ اکبری می گوید: فعلاً تصمیمی برای ازدواج کردن ندارم چون یکجا ثابت نیستم و نمی‌توانم به زندگی ام برسم، از سوی دیگر تمام تمرکز من بر روی کسب موفقیت‌ های‌ بیشتر در MMA است.
 
سه سال اول کشتی آزاد و  ۱۲ سال کشتی فرنگی فعالیت داشته است، در ۲۲ سالگی مدال برنز ۹۶ کیلوگرم مسابقات جهانی را کسب کرده است، درسال ۲۰۱۰ مدال طلای این مسابقات را بدست آورد.
 
درسال ۹۰ به اتهام استفاده از مواد نیرو زا دوپینگی ۲ سال محروم شد ، برای بار دوم درسال ۱۳۹۲ باز نمونه آزمایش خون ماده ممنوعه استروئید آنابولیک که ماده برای دوپینگ را نشان می دهد که طبق قوانین او برای همیشه از حضور دراین رشته محروم شد . وی معتقد است برای وی پاپوش درست کردند تا از این رشته ورزشی محروم شود.
 
ده روزبعد از انتشار محرومیت به دلیل دوپینگ به پیشنهاد یک شرکت مشهور آمریکایی از شهر دبی برای حضور در مسابقات MMA از وی دعوت بعمل آمد، او با قرارداد با یک باشگاه حمایتی آمریکایی آماده برای شروعی جدید شد و راهی کمپ ورزشی در تایلند شد تا برای حضور در مسابقات خودش را آماده کند.
 
امیر علی اکبری از چندی بعد توانست مبارزات خودرا شروع کند و در همه ی آنها با پیروز می شد، داشتن رکورد های جالب او در شکست دادن حریف های خود در ۱۷ و ۳۰ ثانیه که همین امر باعث محبوبیت وی شده است.
 
وی در رابطه با بستن پیشانی بند یا حیدر کرار برای حضور در مسابقات MMA می گوید :من از کودکی عاشق امیر المومنین هستم خدا از من نگذرد که فکر کنید من به خاطر شو اینکار را می‌کنم در صورتی که من از روزی که این ورزش را شروع کردم گفتم یامولا خودت منو کمک کن و من تا وقتی که زنده هستم پرچم ات رابه دوش میکشم و خداروشکر این نوکری اهل بیت «ع» به من کادو داده شده است فقط به امید خدا و امیر المومنین من را نجات داد و به موفقیت رساند.
 
اکبری می گوید: خیلی علاقه و تمایل دارم با براک لزنر آمریکایی و قهرمان سابق سنگین وزن UFC که در حال حاضر در کشتی کج فعالیت میکند و دوباره قصد دارد به MMA بازگردد مبارزه کنم، چند بار گفت‌وگو هایم این موضوع را اعلام کردم تا به گوشش برسد اما او تا امروز علاقه‌ ای برای مبارزه با من نشان نداده است، به هرحال یک جایی گیرم می‌ افتد.
 
علاقه زیادی به کتاب خواندن دارم ودر اوقات فراغت کتاب می خوانم و یا به باشگاه تیراندازی می‌ روم.
 
 

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=18521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.