• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
16

بازخوانی خاطره تلخ اسفند۸۴ در جنوب شرق کشور

  • کد خبر : 130874
  • 25 اسفند 1398 - 16:55
بازخوانی خاطره تلخ اسفند۸۴ در جنوب شرق کشور

بازخوانی خاطره تلخ اسفند۸۴ در جنوب شرق کشور/تاسوکی،معراج شهدای وطن و خط پایان عبدالمالک ریگی شد امروز ۲۵ اسفند ماه ۹۸ یادآور زمانی است که تروریست های خودفروخته به سرکردگی عبدالمالک ریگی، این مزدور اجنبی، سرمست از کشتار مردم، بی شرمانه جنایت کردند و حمله به خودروهای مردم مظلوم را در دستور کار قرار دادند. […]

بازخوانی خاطره تلخ اسفند۸۴ در جنوب شرق کشور/تاسوکی،معراج شهدای وطن و خط پایان عبدالمالک ریگی شد

امروز ۲۵ اسفند ماه ۹۸ یادآور زمانی است که تروریست های خودفروخته به سرکردگی عبدالمالک ریگی، این مزدور اجنبی، سرمست از کشتار مردم، بی شرمانه جنایت کردند و حمله به خودروهای مردم مظلوم را در دستور کار قرار دادند. عمال حلقه به گوشی که متحجرانه با تفکری جاهلانه در آستین استکبار پرورانده شدند، به انگیزه دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان، راه را بر عده ای عابر بی گناه در مسیر زابل- زاهدان بستند. این مزدوران جنایتکار در دشتی موسوم به تاسوکی بی رحمانه به جان مردمی بی پناه تعدی کردند که بی هیچ شبهه ای در تمام مرام ها و مسلک های جهان حتی ممالک غیراسلامی تعرض به آن روا نبوده و نیست.

چهره نورانی ۲۲ شهید طلبه، دانشجو، معلم، دانش آموز، خبرنگار، کارمند، کاسب و کارگر که تیر استکبار سر آنان را در پشت تپه ای در دشت تاسوکی نشانه گرفت و صدای اشهد ان لا اله الله شان به آسمان رسید، مهر ابطالی بر ادعای کذب و دروغین تروریست بود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=130874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.