• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
11
در هاتف جوان میخوانید

درباره روز هایی که گذشت

  • کد خبر : 154785
  • 12 بهمن 1401 - 11:00
درباره روز هایی که گذشت
هاتف سیستان و بلوچستان - خدا را شکر با هوشیاری مردم این دسیسه و مکر دشمنان داخلی و خارجی هم به خودشان‌برگشت و مردم به وظیفه‌شان عمل کردند.

آنچه تاریخ را می‌سازد تمد‌ن‌ها و فرهنگ‌ها هستند و البته مردمانی که از همان ابتدای تاریخ در پهنه‌ی کره خاکی تمدن‌ سازی کردند خیلی زیاد‌ نیستند و جهان در ذهن خود فقط چندین تمدن بزرگ و کهن را دارد که ایران بزرگ یکی از همان سرزمین‌های فرهنگ ساز و تمدن آفرین بوده‌است‌ایران کشوری که از دیرباز اسم و آوازه آن بر سر زبان‌های مردم جهان بوده، روزگاری سرزمین بزرگ ایران بوده که هیچ کدام‌ازکشورهایی که ای نروزها یک‌دفعه سر از خاک در آورده‌اند وجود نداشته‌اند و تاریخ برخی از آنها به صد سال هم نمی‌رسد. طبیعی است کشوری مثل آمریکا که چندین قرن است کشف شده یا برخی از این کشورهای کوچک عربی که تاریخ‌شان به صد سال هم نمی‌رسد برای آنکه نام و آوازه خودشان را فریاد بزنند به سرزمین‌های بزرگ و متمدن چنگ می‌اندازند و انواع دسیسه‌ها را به کار می‌برند تا موتور حرکت سرزمین بزرگی مثلایران را از کار بیندازند.

جالب‌ تر آنجاست که در این سیرک جهانی کشوری که مردمش جعبه میوه را از جعبه انتخابات شخیص نمی‌دهند و بصورت خانوادگی اداره می‌شود و سر آمد همه جنایات بشری درسالهای اخیر است در همه سازمان‌های به اصطاح بین المللی عضو هست و از حقوق بشرصحبت می‌کند واقعا نمی‌دانیم بخندیم یا گریه کنیم که آل سقوط میدان‌دار شده است و البته این‌روزها را مردم ما از یاد نمی‌برند شبکه‌های تلویزیونی که با دلارهای همین کشور حمایت‌می‌شوند چطور مردم ما را به آشوب و جنایت و جنگ خیابانی تشویق می‌کنند والحمدالله که‌شکست مفتضحانه‌ای را مثل همیشه متحمل شدند.

امیدواریم مسولین و مدیران مشکلات واقعی مردم و بخصوص نسل جوان را حل کنند واقعا برخی مشکلات اقتصادی امان مردم را بریده است برخی مشکلات فرهنگی اجتماعی جوانان‌باید از جلوی پایشان برداشته بشود.

در این‌روزها دیدیم که دشمن چطور بر مطالبات به حق‌مردم سوار شد و آنها را از مسیر قانونی منحرف کرد و کشور را صحنه آشوب و درگیری کرد و ا گرنبود جانفشانی نیروهای نظامی و امنیتی که برخی جانشان را در این راه از دست دادند قطعاشاهد حوادث بدتری بودیم‌ مردم ما فهمیدند امنیت نعمت بزرگ و پنهانی است که ا گر مراقب آن نباشیم دچار روزگار برخی‌ کشورهایی می‌شویم که شاهد اوضاع نابسامان آنها هستیم.

خدا را شکر با هوشیاری مردم این دسیسه و مکر دشمنان داخلی و خارجی هم به خودشان‌برگشت و مردم به وظیفه‌شان عمل کردند و حال منتظر هستیم تا ضمن برخورد قاطع با عوامل‌اصلی ناامنی و آشوب در کشور به مشکلات واقعی و مطالبات به حق مردم هم رسیدگی بشود.شاد، سالم و موفق باشید.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=154785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.